Aliens

Pieslēgties Reģistrācija

Pieslēgties

Lietotājvārds *
Parole *
Atcerēties

Izveidot profilu

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Vārds *
Lietotājvārds *
Parole *
Parole pārbaudei *
E-pasts *
E-pasts pārbaudei *
Captcha *

Izdevniecība "Apvārsnis" piedāvā

Pazemes tuneļi, paleotuneļi

Daudz baumu par gariem un pavisam gariem apakšzemes tuneļiem visā pasaulē. Ufologu vidē senie būvētie pazemes tuneļi ieguvuši apzīmējumu - paleotuneļi. Daži pētnieki izsaka versiju, ka tādi tuneļi tikuši būvēti mūsu planētas azemē vēl ilgi puirms cilvēku civilizācijas parādīšanās.

Ir vairākas tādas vieta (ASV tuneļi, Medvedicas tuneļi, Porečjes tuneļi u.c.) par kurām ir aizdomas tādu tuneļu esamībā, tomēr nav pilnīgas pārliecības par to, ka šie tuneļi patiesi veidoti senajos laikos. Cik zināms, tad ar paleotuneļu meklēšanu nodarbojas amerikāņi, Omskas ufologi un krievu pētnieciskā biedrība "Kosmopoisk." 

Dienvidamerikas tuneļi.
Tunelis no Kuskas uz Saksavamānu. Esot 2 km garš. Jau 1923.gadā šai tunelī, kas sākas zem Korikančas svētnīcas. Pēc nedēļas no ekspedīcijas dalībniekiem esot atgriezies tikai viens pusvājprātīgs ar zelta kukurūzas vālīti (šādu vālīti var aplūkot Korikančas svētnīcas muzejā) rokā. Neko nevarējis pateikt par savu biedru likteni.
Tad tunelis aizmūrēts un atkal atvērts pētījumiem tikai pēc 2000.gada - kāds peruāņu zinātnieks. Oficiālas informācijas maz, tiek turēta noslēpumā.

Markovasas plato tunelis. Kaut kur lejā bijis tunelis, uz kuru no akmens plato vedušas kāpnes, bet valdība likusi to aizbērt.

Ekvadoras Taijas alas tuneļi. Izpētot indiāņiem un spāņu kolonistiem jau sen pazīstamo, iespaidīgo, dabīgi veidojušos Taijas alu, tuneļu it kā uzgājis uz dzīvi Argentīnā pārcēlies ungārs Huans Morics (Juan Moritz). Viņš aizvedis arī Dēnikenu uz minēto alu sistēmu. Savā grāmatā Dēnikens apraksta savu ceturto ceļojumu apkārt pasaulei, kas noticis 1972.gadā. Tā laikā viņš Ekvadorā pabijis gigantiskā tuneļu sistēmā, kurā iekļuvis pa slepenu ieeju Taijas alā (Cueva de los Tayos). Kaut kur tuneļos viņš redzējis telpu, kas bijusi līdz augšai pilna ar zeltu.
Citiem pētniekiem, kuri, vadoties pēc Dēnikena stāstiem, arī mēģinājuši izpētīt šo noslēpumaino alu kompleksu, nācas piedzīvot smagu vilšanos. Viņi norādītajā rajonā neko neatrada. Piemēram, 1976.gadā Nīls Armstrongs, kurš iegājis vēsturē kā pirmais cilvēks, kas spēris kāju uz Mēness, piedalījās ekspedīcijā, lai izpētītu alas Ekvadorā, kurās atradusies Dēnikena aprakstītā metāla bibliotēka. Nekas no gaidītā tomēr netika atrasts. Vienīgais, kas saskanēja ar Dēnikena aprakstu bija Taijas alas ģeomorfoloģija. No tuneļiem un zelta nebija ne vēsts.
Argentīniešu pētnieks Huans Morics viens no pirmajiem esot uzsācis Dienvidamerikas tuneļu pētniecību. 1965.gada jūnijā Maronasantjāgas provincē Ekvadorā viņš uzgāja un uzzīmēja kartē līdz tam nezināmu tuneļu sistēmu simtiem kilometru kopgarumā. Tie iesniedzas dziļi zem zemes un veido gigantisku mākslīgas izcelsmes labirintu. Tas izskatoties tā - klints masā izcirsta lplaša un milzīga ejupejoša eja. Tā sasniedz secīgas horizontālas platformas. Galu galā lejupejošā eja sasniedz 240 m dziļumu, kur atrodas taisnstūra formas tuneļi ar mainīgu platumu. Tie pagriežas tikai taisnos leņķos. Sienas ir tik gludas, it kā būtu noslīpētas. Griesti arī ideāli gludi, it kā būtu pārklāti ar laku. Strikti periodiski izvietotas ventilācijas šahtas apmēram 70 cm diametrā. Sastopamas lielas telpas teātra zāles izmēros. Vienā no tādām zālēm tika atrastas tādas mēbeles - galds un 7 krēsli, esot no nezināma plastmasai līdzīga materiāla. Šai pat zālē esot uzietas lietas zelta figūras - dinozauru, zīloņu, krokodili. Te viņš arī esot uzgājis milzum daudz pilnīgi vienādu metāla plākšņu ar iegravētām rakstu zīmēm - saturot informāciju par kosmosu un astronomiju. Mazais Zaļais domā, ka tā ir bezkaunīga diršana!
1976.gadā angļu-ekvadoriešu kopēja ekspedīcija veica viena tuneļa izpēti Taijas alā (uz Peru un Ekvadoras robežas). Arī vienā no alas telpām esot ticis uziets galds un tam apkārt krēsli ar vairāk kā 2 m augstām atzveltnēm, protams, gatavoti no nezināma materiāla. Vēl esot bijusi bibliotēka ar garām ejām. Gar eju malām plaukti ar senām grāmatām. Sējumos esot bijis ap 400 lapu no tīra zelta un nezināmām rakstu zīmēm. Kā jau Mazais Zaļais piezīmēja iepriekš - bezkaunīga diršana!

Tuneļi Krievijā.
Porečjes tuneļi. (Тоннели в Поречье) Omskas apgabalā. 
Medvedicas tuneļi. Tādus esot apsekojuši "Kosmopoisk" ekspedīcijas dalībnieki.

Tuneļi Krimā. Pētnieki Krimā zem Aipetri kalna uzgājuši milzīgu dobumu. Esot uzieti arī tuneļi, kas savieno Krmu ar Kaukāzu.

Tuneļi Kaukāzā. Vienā no ekspedīcijām noskaidroja, ka zem Uvarova kalna (iepretim Aruza kalnam) iet tunelis Krimas virzienā. Tikām otrs tunelis caur Krasnodaru, Jeisku, Rostovu pie Donas iet uz Pievolgu. 
Kaukāzā, aizā pie Gelendžikas jau no seniem laikiem iz zināma vertikāla šahta, taisna kā bulta, diametrā 1,5 m, dziļumā vairāk par 100 m. Šahtas sienas ir gludas, gluži kā apkusušas. Šahtā esot arīdzam intensīvs radiācijas fons. Izteikta hipotēze, ka tā ir ventilācijas šahta kādam no dziļajiem tuneļiem, ejošiem uz Pievolgu vai kur citur.
Zināms, ka 1950.gadā PSRS ticis izdots Ministru padomes rīkojums par tuneļa būvi zem Tatāru šauruma, kas savienotu Sahalīnu ar kontinentu. 1991.gadā cviena no šī projekta dalībniecēm pastāstījusi atmiņās "Memoriāla" Voroņežas nodaļai, ka tunelis ticis nevis būvēts no jauna, bet gan izmantots kāds jau esošs tunelis. Vecajā tunelī bijuši dīvaini atradumi - seni mehānismi un dzīvnieku pārakmeņojumi.

Tuneļi Tatros. Babje kalns - 1725 m. Vietējais iedzīvotājs stāsta, ka XX gs. 60.gados kopā ar tēvu devies uz šo kalnu. Apmēram 600 m augstumā tie atbīdījuši akmeni un atklājusies ieeja tunelī. Tas bijis taisns, ovāls un tik augsts, ka varējis ievietoties vilciens. Gludas sienas, grīda likusies no stikla. iekšā bijis sauss. Ieeja slīpi vedusi ilgi lejup, nonākuši lielā tauriņa formas zālē. No tās sākušies citi tuneļi uz citām usēm. Daži no tiem bijuši trijstūra un apaļas formas. 

Tuneļi ASV.
Amerikāņu paleotuneļi. Nosaukums no Černobrova enciklopēdijas.

Raksti.
Astoņi fakti par bīstamajiem tuneļiem I Pasaules kara laikā.