Aliens

Pieslēgties Reģistrācija

Pieslēgties

Lietotājvārds *
Parole *
Atcerēties

Izveidot profilu

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Vārds *
Lietotājvārds *
Parole *
Parole pārbaudei *
E-pasts *
E-pasts pārbaudei *
Captcha *

Izdevniecība "Apvārsnis" piedāvā

 

Golems. Mazais rags

„...un vēl viens mazs rags cēlās starp tiem... un tanī ragā bija acis kā cilvēka acis un mute, kas lielas lietas runāja. (Daniela 7:8)
„Un tas runās vārdus pret to Visu – augstāko, un postīs tā Visu – augstākā svētos un apņemsies pārgrozīt svētku laikus un bauslību...” (Daniela 7:25)

Rakstelī „Blēdība” runāju par Danielu, kurš, 605.gadā pirms mūsu ēras nokļuvis Babilonijas Nebukadnēcara gūstā, tomēr, pēc dažu domām, pamanījies dzīvot veselus 400 gadus vēlāk. Vai tad nebūtu jauki, ja es šodien dzīvotu 2400–tajā gadā un aprakstītu, vai 2012-tā gada 23.decembrī Galaktikas Centrs nāca mums virsū vai nenāca.
Patiesībā Daniels ir vēl lielāks blēdis, jo, dzīvojot, pēc dažu domām, 200–tajā gadā pirms mūsu ēras, ir aprakstījis ne tikai Jēzus iesvētīšanas un nāves laikus (skat. raksteli „Blēdība”), bet arī „mazā raga” – Vatikāna valsts izcelšanos no Romas impērijas drupām, kas notika vēl kādu pustūkstoti gadu vēlāk.

Kāpēc tieši Pāvesta valsts Vatikāns ir „mazais rags, savādāks, kā citi”? Nu, „Pēc viņu augļiem jums tos būs pazīt.”

Mazais rags „apņemsies pārgrozīt svētku laikus un bauslību.” Darbi: Romas pāvests Nikolajs III: „Man ir dota vara atcelt svētku laikus un bauslību un atbrīvot cilvēkus no pienākumiem, kurus tiem uzlicis pats Kristus.” Vai netiek runātas „lielas lietas”?
Otrais bauslis: ”Tev nebūs sev darīt nekādu tēlu ne līdzību, ne no tā, kas augšā debesīs, ne no tā, kas apakšā uz zemes...” (Mozus 20:4). Darbi: 787-tajā gadā, Ekumeniskajā koncilā, Vatikāns svētbilžu godāšanu atzina par likumīgu. Vai netiek „pārgrozīta bauslība”? Tos, kuri mēģināja cīnīties pret svētbilžu pielūgšanu, pasludināja par ķeceriem.
Varētu vēl minēt veselu virkni Bībelē neparedzētu lietu, sākot ar „Svēto inkvizīciju” un beidzot ar indulgenču (grēku atlaižu) tirgošanu par naudu:

Nedēļas pirmās dienas – „Cienījamās saules dienas” svētīšana septītās dienas vietā - Laodiķejas koncils 364.gada mūsu ērā.
Mirušo atlieku un svēto relikviju godināšana. 4.gs.
Dievmātes pielūgšana. 4.gs.
Kristīšana, apslakot ar ūdeni, pagremdēšanas vietā. 682.g.
Marijas debesīs uzņemšanas svinēšana. 813.g.
Ieskaitīšana svētajos. 993.g.
Dievkalpojumi vairumam nesaprotamajā latīņu valodā. 600.g.
Bībeles lasīšanas aizliegums lajiem. Tulūzas koncils 1229.g.
Celibāts. 1204.g.
Svētā Inkvizīcija un spīdzināšanas. 12.gs.
Grēku izsūdzēšanas priesterim, nevis Dievam. Laterānas koncils 1213.g.
Pāvesta nemaldīguma dogma. Vatikāna koncils 1870.g.

Daniēls rakstīja: ”Un tas runās vārdus pret to Visu augstāko, un postīs tā Visu augstākā svētos, un apņemsies pārgrozīt svētku laikus un bauslību...” (Daniela 7:25).

Laterānas 5.koncila (1511.g.) uzruna pāvestam: „Tu – gans, tu – ārsts, tu – galva, tu – vadītājs, tu – vienkārši cits Dievs virs zemes.”

Ja vajag ielavīties aitu barā, labs paņēmiens ir uzlikt uz galvas jērādiņu.
Kad man bija kādi pieci gadi, biju nolūkojis pīpīti – kaļķīti un vēlējos uzpīpēt. Pieaugušie arī neliedza: piebāza pīpīti ar avīžu papīriem un ļāva man ievilkt kārtīgu dūmu. Droši vien līdzīgi būs klājies Andrējam Upītim, kad viņš iepīpēja no „mazā raga” pīpīša – kaļķīša. No „Stāsti par mācītājiem” ceļas sīvs realitātes dūms...

Pirmo reizi publicēts 03.10.2009 Aliens.lv iepriekšējā versijā