Aliens

Pieslēgties Reģistrācija

Pieslēgties

Lietotājvārds *
Parole *
Atcerēties

Izveidot profilu

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Vārds *
Lietotājvārds *
Parole *
Parole pārbaudei *
E-pasts *
E-pasts pārbaudei *
Captcha *

NLO novērojumi

Tiek uzskatīts, ka apmēram 90% NLO novērojumu var rast pavisam racionālu izskaidrojumu:

1. astronomiskie (Mēness, planētas, zvaigznes, meteorī, meteorīti, bolīdi, komētas); Zeme iziet cauri apmēram 20 meteoru mākoņiem katru gadu. Bieži par NLO notur planētas – Venēru (tā ir visspožākā), Marsu, Saturnu, Jupiteru vai Merkūru. Te var palīdzēt planisfēra (tikai skaidras naktīs gan!). otrā pasaules kara gados Venēra reizēm noturēta par ienaidnieka lidmašīnu. Par Saturnu paslusdinātas slavenās 1958.gada kuģa Almirante Saldaha NLO bildes virs Trinidadas.

2. tehnoloģiskie (parasti cilvēku lidaparāti, metereoloģiskās zondes, gaisa baloni, cepelīni, gaisa pūķi, kosmosa apguves atkritumi, mākslīgie pavadoņi, kosmosa izpētes aparāti, prožektoru stari debesīs utt.).
Lidmašīnas. Ļoti bieži par NLO notur lidmašīnas u.c. lidaparātus. Tieši tamdēļ ļoti bieži NLO novērošanas ziņojumi pienāk no lidostu apkārtnes, kā, piemēram, Hītrovas lidostas pie Londonas. Lai atšķirtu parastu lidmašīnu no NLO, būtu kaut nedaudz jāorientējas lidmašīnas borta un signālu uguņos. Tie ir:
- labā spārna galā – nepārtraukts sarkans;
- kreisā spārna galā – nepārtraukts zaļš;
- katra spārna priekšpusē – nepārtraukts balts;
- fizelāžas augša un apakša - mirgojošs sarkans (apm. 1 reizi/s);
- katra spārna augšpuse – nepārtraukts balts.
Lidmašīnu apgaismojums paceļoties un nolaižoties:
- abu spārnu gali, tuvāk priekšējai malai, kas ir novācami – nepārtraukts baltais;
- fizelāžas un spārnu savienojuma vietās – balts (tikai nosēžoties!);
- riteņi – balts.
Bez tam jāievēro, ka nosēšanās uguņiem jābūt ieslēgtiem, ja lidojums norisinās zemāk par 3000 m.
Ultramodernie lidlīdzekļi. Tādi bieži ziņojumi pienāk arī no slavenās Zonas Nr.51 apkārtnes, tiesa, grūti noteikt to cēloņus.
Domājams, ka daudzu šādu ziņojumu iemesls ir modernais amīšu bumbvedējs F-117 Stelth ar savu efektīgo formu (ziņojumi no Eiropas par „melnā trijstūra” NLO). „Neredzamais” lidaparāts. Tā slepenie izmēģinājumi tika veikti neizprasot aviācijas uzraudzības iestāžu atļaujas. Viens no pēdējiem šīs sērijas aparātiem – Aurora – īpaši varētu tikt noturēts par NLO.
Iespējams, daudzkārt par NLO noturēti moderni lidaparāti, par kuru eksistenci parastiem iedzīvotājiem nav ne jausmas un paši militāristi par tiem īpaši nepļāpā. Bez tam, pastāv versija, ka šie jaunie lidaparāti tiešām pagatavoti, izmantojot no citplanētiešiem iegūtas tehnoloģijas. Kāds Roberts Lazars 1989.gadā nāca klajā ar ziņojumu, ka ņēmis dalību viena no deviņu „lidojošo šķīvju” rekonstrukcijā „51.zonā.” Par tāda paziņojuma ticamību gan ir stipri jāšaubās.
Douglas A12 ATA. Cits pazīstams „melnais projekts.” To iesauca par Dorito dēļ tā trijstūra formas. Stipri ticis noslepenots. Noņemts no bruņojuma 1991.gadā. Viņa forma ļoti atgādināja aculiecinieku aprakstītos NLO. Darbībā nav ticis izmantots, viss aprobežojās tikai ar eksperimentāliem lidojumiem.
Bumbvedējs Nortrop B-2 Spirit Stels. To mēdz saukt par „lidojošo spārnu.” Trijstūrains pēc formas, taču ļoti atgādina disku, ja uz to lūkojas no priekšas. Šis „melnais trijstūris” lidoja pāri Eiropai 1989.-1990.gados un izsauca jaunu NLO ziņojumu lavīnu.
Bezpilotu un distancē vadāmie lidaparāti. Jupis vien viņu zina kādi tādi visādi tikai nav tikuši konstruēti un izmantoti spiegošanā un diversijās. Tikuši būvēti dziļā slepenībā. To eksperimentālie lidojumi notika visai bieži virs kara bāzēm.
Black Star Taier III Minus. Laikam pats pēdējais aviācijas sasniegums. Tipiska NLO novērojumu forma. Bezpilota lidaparāts, tātad vadāms no attāluma.
Cilvēku gatavotie „lidojošie šķīvīši.”
Kopumā ideja par šķīvjveida lidaparātiem nodarbina aviatoru-konstruktoru prātus jau visai pasen – kopš XX gs. sākuma. Tādas formas lidaparāts būtu ietilpīgāks kravas pārvadājumos. Tā vertikālās pacelšanās spējas dēļ atkristu vajadzība pēc gariem skrejceļiem un būtu vienkārša nosēšanās. Militāristi tādu lidaparātu konstruēšanai pievērsušies kopš 1942.gada.
Šeit var aplūkot iespējamos nacistu pagatavotos "šķīvjus."
Aerodain. Lidojošs šķīvis ar vertikālu pacelšanos un nosēšanos. Diametrs – 13,5 m. Uzbūvēts XX gs. 50.gados. Konstruktors – francūzis Renē Kuzinē.
AUROcar V2-9A. Šo „šķīvi” sāka būvēt kāds kanādiešu konstruktors ar ASV GKS atbalstu. Aparāts turējās uz gaisa spilvena. Projektu slēdza 1961.gadā. daži ufologi gan uzskata, ka tas bijis tikai aizsegs sagrābta citplanētiešu kuģa izmēģinājumiem.
XX gs. 80.gadu sākumā krievu kosmosa konstruktors Ščukins (piedalījās kosmiskās stacijas Mir projektā) ņēmās ap „šķīvi,” kas visai veiksmīgi arī tika izmēģināts. Nezinām, ar ko tas beidzies.

3. dabiskie - putni;

4. atmosfēras parādības (ziemeļblāzma, halo, mirāžas, īpatnējas formas mākoņi, spīdošie mākoņi, zibeņi, svētā Elma ugunis, atspīdumi no miglas);

5. fiziloģiskie fenomeni – pleķi acu priekšā pēc apžilbināšanas, autokinētiskā ilūzija – mānīga sajūta, ka spilgts objekts uz tumša fona kustas, fizioloģiski redzes defekti;

6. halucinācijas (nav ko piebilst – vienkārši gļuki); narkotikas, alkohols, miega bads, stress;

7. lodveida zibeņi (ļoti diskutabls jautājums, iespējams, ka šī parādība ir apveltīta ar saprātu un patiesi arī ir NLO paveids);

8. fotofenomeni – objekti, kas atrasti uz fotogrāfijām – divreizēja fiksācija, attīstīšanas defekti, iekšējais atspīdums kamerā;

9. joki.

Kā redzams no sarakstu, iespēju ļauties māņiem ir pietiekami. Tomēr vismaz 10% novēroto parādību nepadodas konvencionāliem skaidrojumiem un tamdēļ arī ufoloģijas pastāvēšanai briesmas nedraud.  

NLO tiek novēroti jau no aizvēsturiskiem laikiem un hronoloģiski šos novēroumus varētu sadalīt šādi:
Aizvēsturiskie NLO novērojumi.
Antīkie NLO novērojumi.
Viduslaiku NLO novērojumi.
Jauno laiku NLO novērojumi.
Jaunāko laiku NLO novērojumi.
Mūsdienu NLO novērojumi.

Saites:
NLO.